Atbilžu arhīvs Atbilžu arhīvs
Briljantu uzdevums (100+40 punktu par risinājumu) № 71942, Latviešu literatūra, 11 klase
Lūdzu palīdziet,ļoti vajag! Raiņis un Aspazija,2 lappuses.
Zemāk ir saites ar attēliem!
https://ibb.co/hmtgh08
https://ibb.co/ydDQjC4

paliidziiba01
paliidziiba01
paliidziiba01
literatūra - Rainis un Aspazija
Apskaties risinājumu
<1/1>

bronzor
bronzor
bronzor
Atbildes pielikumā, ja palīdzēja, uzspiediet paldies, lūdzu.
Apskaties risinājumu
<1/1>

aal
aal
aal
Pielikumā.
Apskaties risinājumu
<1/1>
Briljantu uzdevums (100+40 punktu par risinājumu) № 72021, Latviešu literatūra, 11 klase
Labvakar,ir vajadzīga palīdzība.
Atbildēt uz jautājumiem par J. Poruka stāstā "Pērļu zvejnieks".
1)Pērles simbols un tās nozīme dažādiem tēliem.
2)Galvenā varoņa raksturojums,realitates un romantisma savijums
3)Stāstā tēmas un problēmas
4)Romantisma iezīmes stāstā

bronzor
bronzor
bronzor
Atbildes pielikumā.
Apskaties risinājumu
<1/1>

paliidziiba01
paliidziiba01
paliidziiba01
Literatūra - "Pērļu zvejnieks"
Apskaties risinājumu
<1/1>
Zelta uzdevums (50+20 punktu par risinājumu) № 72070, Latviešu literatūra, 11 klase
Labvakar,ir vajadzīga palīdzība.
Atbildēt uz jautājumiem par Kārlis Skalbe — Kā es braucu Ziemeļmeitas lūkoties.
1)Simbola nozīme semantiskais lauks.
2)Laika un telpas kategorija.
3) Miera un pieticības malas raksturojums.
4)Kompozīcijas raksturojums.
5)Vērtību sistēma
6)šo pasaku var pieskatīt pie: reālisma,romantisma,modernisma?
(vajag izvēlēties un kāpēc)

paliidziiba01
paliidziiba01
paliidziiba01
Literatūra - Kā es braucu Ziemeļmeitas lūkoties - atbildes uz jautājumiem
Apskaties risinājumu
<1/1>

bronzor
bronzor
bronzor
Kārlis Skalbe — Kā es braucu Ziemeļmeitas lūkoties.
1)Simbola nozīme semantiskais lauks.
Ziemeļmeitas tēls
Šī tēla simbolika ir ļoti plaša. Tā var simbolizēt pārticību, bagātību, kā arī laimi, tā simbolizē laimes zemi un veiksmīgu dzīvi, bet galvenokārt tā simbolizē cerību.
2)Laika un telpas kategorija.
25 gadus vecais Skalbe toreiz rakstīja pārmaiņu laikā – īsi pirms 1905. gada revolūcijas, kas būtiski izmainīja Rietumeiropas vēsturi un kuras rosinātie notikumi radīja priekšnoteikumus Latvijas valsts izveidei un iezīmēja ceļu uz 1917. gada revolūciju un valstu emancipāciju.

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>
Zelta uzdevums (50+20 punktu par risinājumu) № 72141, Latviešu literatūra, 11 klase
Labvakar,ir vajadzīga palīdzība.
Atbildēt uz jautājumiem par Blaumanis Rūdolfs. Indrāni
1)vērtību sistēma,ģimeniskas attiecības un to nozīme.
2)tēlu raksturojums un attiecības ar citiem tēliem(gribētos piemēri ar citātiem)
3) nozīmīgas tēmas,vai ir nozīmīgas mūsdienas?

bronzor
bronzor
bronzor
Rūdоlfs Blаumаnis. Indrāni
1)vērtību sistēmа,ģimеniskаs аttiеcībаs un tо nоzīmе.
2)tēlu rаksturоjums un аttiеcībаs аr citiеm tēliеm(gribētоs piеmēri аr citātiеm)
3) nоzīmīgаs tēmаs,vаi ir nоzīmīgаs mūsdiеnаs?
Аtbildеs:
1) “Indrānus” vаr skаtītiеs kā zеmеi piеsаistītо vērtību sistēmаs iznīcināšаnаs drāmu. Vеcākаjiеm Indrāniеm tā ir trаģēdijа – viņiеm tаs ir stāsts pаr dzimtаs vārdа аptrаipīšаnu un zеmеs sаkrālо vērtību iznīcināšаnu, kаmēr pārējiе vаrоņi dzīvо kоmēdijā – jо mаzākа аtbildībа Indrānu vārdа priеkšā, jо tеаtrālāki žеsti un intоnācijаs.

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>
Zelta uzdevums (50+20 punktu par risinājumu) № 72170, Latviešu literatūra, 11 klase
Lūdzu palīdziet,ļoti vajag!
2 lappuses,romantisms latviešu literatūrā
Zemāk ir saites ar attēliem!
https://ibb.co/jvvQJNg
https://ibb.co/LvcMQgy
un vajadzīgās dzejoļi https://ibb.co/7nd07xT

aal
aal
aal
1. uzdevums. Apvelciet pareizo atbildi! ( 6 punkti)
1.1. Romantisms ir 1.2. Ir vairākas romantisma izpausmes jeb veidi:
a) literatūras žanrs; a) sociālais, tautiskais, individuālais;
b) literatūras veids; b) individuālais, kolektīvais, sociālais;
c) literatūras virziens. c) individuālais, reālistiskais, sociālais.

1.3. Romantiķu darbos pretstatīta 1.4. Latviešu rakstnieki un dzejnieki – romantiķi – ir
a) daba un cilvēku jūtas; a) J. Poruks, Aspazija, brāļi Kaudzītes;
b) mīlestība un draudzība; b) Aspazija, F. Bārda, J. Poruks;
c) realitāte un sapņi. c) F. Bārda, A. Čaks, J. Rainis.

1.5. Romantiķu ideāli ir 1.6. Romantiķi savos darbos izmanto:
a) mīlestība, draudzība, brīvība; a) sarkasmu, satīru, grotesku;
b) mīlestība, personība, brīvība; b) ironiju, humoru, sarkasmu;
c) daba, personība, cīņa. c) satīru, humoru, grotesku.

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>

bronzor
bronzor
bronzor
Atbildes pielikumā. Ja izdarīšu 3.uzdevums, uzrakstīšu.
Apskaties risinājumu
<1/1>
№ 72406, Latviešu literatūra, 11 klase
Lūdzu palidzet sagatovot stāstījumu par kādu jaunlatvieti

KEICHA25
KEICHA25
KEICHA25
Krišjānis Valdemārs bija jaunlatviešu galvenais ideologs, izcilākais sabiedriski politiskais darbinieks, redzamākais publicists un polemists, "Pēterburgas Avīžu" izdevējs. Valdemārs bija iniciatīvas bagāta personība, kam jo lieli nopelni Krievijas jūrniecības attīstīšanā. Viņš darbojies arī literatūrā un valodniecībā, bijis latviešu pirmo publisko bibliotēku dibinātājs. Valdemāra idejām liela nozīme tautiskā romantisma attīstībā un latviešu sabiedriskās domas vēsturē.

Ernests Blanks par K.Valdemāru raksta: "Par latvju tautiskās atmodas garīgo tēvu un tautiskās kustības pirmo vadoni K.Valdemārs kļuva aiz daudzām sava rakstura un tala

bronzor
bronzor
bronzor
Jaunlatvietis
Krišjānis Barons dzimis 1835. gada 31. oktobrī Kurzemē Struteles muižā (tag. Tukuma raj.), kur viņa tēvs bija vagars. Krišjānis ģimenē bija astotais bērns. Agrīnās bērnības dienas viņš pavadīja Īles muižā (tag. Dobeles raj.), uz kurieni barons Herners pārcēla viņa tēvu. Kad Krišjānim bija nepilni deviņi gadi, nomira viņa tēvs. Rūpes par zēnu uzņēmās vecākā māsa Kristīne un svainis Kronbergs, kuri dzīvoja toreizējā Dundegas pagastā Vālpenes muižā. Drīz tur dzīvot pārnāca arī Krišjāņa māte. K. Barona skolas gaitā nozīmīga Kulbes skola, kurā par skolotāju strādāja E. Dinsbergs un F. Mālbergs.

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>
№ 72421, Latviešu literatūra, 11 klase
Kāds var palīdzēt izdomāt,lūdzu?..
Apskaties uzdevumu
<1/1>

KEICHA25
KEICHA25
KEICHA25
5.uzdevums

Vasaras daba cilvēka daba
Ciets akmens cietā sirds
Tīrs ūdens tīras domas
Zelta lade zelta rudens

7.uzdevums

1.publicistikas stils-aktualitāte;mērķtiecība;fakti;citāti;
2.zinātniskās valodas stils-stingri tiek ievērotas valodas un rakstības normas;monologa raksturs;speciālā terminoloģija;
3.lietišķo rakstu valodas stils-emocionāli neitrāli valodas līdzekļi;dokumentalitāte;
lietišķums;
4.literārās sarunvalodas stils-brīvāka attieksme pret literārās valodas normām;
brīvākas teikuma konstrukcijas;
5.daiļliteratūras valodas stils-spilgtāk nekā citos stilos atspoguļojas autora individuā
№ 72426, Latviešu literatūra, 11 klase
1)Atbildiet uz jautājumu, izsakot savu viedokli!

KURAS 3 VALODAS IR LATVIEŠU VALODAS SPĒCĪGĀKĀS KONKURENTES?

2)Atbildiet uz jautājumu, izsakot savu viedokli!

KĀDI VALODAS PASTĀVĒŠANAS UN PILNVĒRTĪGAS KONKURĒTSPĒJAS NODROŠINĀŠANAS PASĀKUMI NEPIECIEŠAMI LATVIEŠU VALODAI!

bronzor
bronzor
bronzor
Atbildes pielikumā.
Apskaties risinājumu
<1/1>
Sudraba uzdevums (25+10 punktu par risinājumu) № 72786, Latviešu literatūra, 11 klase
Palidziet, lūdzu uzrakstiet parspriedumu uz tēmu: " Literatūra - manas vērtību sistēmas veidotāja"

Vadims
Vadims
Vadims
Filozofi uzskata, ka cilvēka dzīvē ir divas vissvarīgākās dienas. Pirmā ir dzimšanas diena, bet otrā - diena,kad indivīds saprot, kāpēc viņš ir atnācis šajā pasaulē.Toties es uzskatu, ka mūsu dzīvē katra diena ir svarīga, jo mūsu vērtību pasaule attīstās nepārtraukti.Vērtību pasaule parāda to, kāda ir atsevišķas personas patiesā būtība, kā mēs mijiedarbojamies ar vidi, kurā dzīvojam. Pagaidām es esmu sava dzīves ceļa sākumā un mana vērtību pasaule vēl nav līdz galam izveidojusies.Viens no spēcīgākajiem līdzekļiem, kas palīdz man pilnveidot vērtību pasauli,- ir literatūra.

M.K
M.K
M.K
failā
Apskaties risinājumu
<1/1>
№ 72804, Latviešu literatūra, 11 klase
Help
Apskaties uzdevumu
<1/1>

KEICHA25
KEICHA25
KEICHA25
necilā daudzstāvu īrētais,uzauga,saglabājies,neskarts,tuvākā apkārtnē,vairākus gadus nodarbojusies,audzināšanu,kvartāls Torņkalna stacijas,varat mazpilsētu ainavas aizejošo elpu,pēckara gados,skumjo romantikujūt,skrēja,dauzījās,palaidņojās,noteikts,ravēja,laistīja,gādāja,uzskatīja,mācības,nesagāddāja,zīmēšana pirmajos skolas gados,tēva neatlaidību,meitenes interese,zīmēšanuatrisinājās,paņema dažus zīmējumus un aizveda,zīmēšanas pulciņu,izvēlējās,spēja,īpašu uzmanību,stundās bija,meiteni ļoti aizrāva un radīja,vidusskolas beigšanas izdevās,mācījās,saistīja,glezniecību ekspozīcijas Pēterburgā

Jolanta
Jolanta
Jolanta
pielikumā
Apskaties risinājumu
<1/1>
|< << 34/35 >> >|
Atpakaļ >>
Reklāma
© 2007-2018 homework.lv
Top.LV